vrijdag 29 maart 2013

Sfeer hoekjes in de badkamer .........

 Heerlijk om na een lange poos weer inspiratie en zin te hebben om het huis gezellig te maken . Na de verhuizing moest ik echt mijn draai vinden in ons nieuwe huis ! Dit zijn sfeer hoekjes in onze badkamer , de spuitfles is mijn nieuwe aanwinst , natuurlijk gekocht bij mijn favoriete winkel 'Op rozen zitten' . Echt een aanrader om daar is te gaan kijken .
De oude wekker doet het echt , man lief werd gek van het getik , vooral in de badkamer klinkt dat erg hard , dus staat hij nu op non actief . Ik moest er stiekem wel om lachen ..... Manlief heeft al afkeer van tikkende klokken enz .... ( De wekker komt ook bij Op rozen vandaan .)

2 opmerkingen:

  1. heb je mooi gedaan,en ik begrijp jouw man wel heel erg goed,zo tikkende wekker werk op je wekker,fijne Pasen groetjes irena

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nooit stap ik zo'n sfeervol huis binnen als wanneer ik jullie huis binnenstop, ik ben elke keer weer onder de indruk!

    BeantwoordenVerwijderen