zaterdag 23 februari 2013

Nieuwe Bank ......



 Hebben jullie ook weleens een miskoop ? Ik dus wel .... maar een miskoop kun je normaal goed verbergen , alleen bij mij ging dat een beetje moeilijk omdat het om de bank ging ! Ik heb 4 weken geleden banken gekocht via marktplaats en s'avonds opgehaald . 1 tip koop nooit een bank s'avonds....want de kleur is overdag anders (wat ik natuurlijk ook wel wist) . De bank weer verkocht via marktplaats en woensdag deze prachtige banken bij IKEA gehaald , en dat voelde gelijk vertrouwd !
En ..... Hij zit heerlijk !

2 opmerkingen:

  1. Hier staat deze bank ook mijn verlanglijstje, de 2 stoelen heb ik inmiddels met witte hoezen...zitten ook al zo heerlijk!
    Maar wat een mooie hoes heb jij erop, zit er een grijze bies langs?
    En welke kleur is dit?
    Gaaf hoor genieten nu maar, ik ben ook wel eens op MP aan het surfen voor een bank, maar van stof vind ik het altijd een beetje 'viezig' om 2e hands te kopen, je stopt hem niet zo makkelijk in de wasmachine , hé?
    fijn weekend verder,
    groetjes Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super mooie bank en dat bij Ikea. Kom er niet zovaak, maar ik geloof dat als ik een nieuwe bank nodig heb, dat best eens kan gaan doen. Geweldig! Leuk huisje, gezellie! Lieve-groetjs, Verie

    BeantwoordenVerwijderen