vrijdag 10 februari 2012

Weer aan de knutsel...

Voor de 'verandering' vanmiddag weer aan de slag geweest, de kids zaten achter de computer dus mams had het rustig! Dus ik dacht laat ik weer eens een notitie blok op pimpen! Dit is het resultaat, wat papier, een oud plaatje, wat kant en stempels, en een gehaakt bloemetje (die ik altijd op voorraad maak, dat is dan makkelijk pakken als je ze nodig hebt..) en dat is alles wat je nodig hebt om iets leuks te maken. Erg leuk om als aardigheidje mee te nemen als je bijv. op visite gaat!

2 opmerkingen:

  1. Ja, dat zijn leuke cadeautjes, en niet zo duur.
    Heel leuk gedaan. Ik heb net weer een kaartje gemaakt, en ben er met een bezig voor mijn zus haar verjaardag.
    Groetjes, Jannie.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wanneer kom je hier weer op visite hahaha

    BeantwoordenVerwijderen