donderdag 9 februari 2012

Verplicht geprutst....

Vanmiddag weer aan de pruts geweest, toch even een minder tijd rovend hart gemaakt! En dit is het resultaat. k'Moest toch verplicht vanmiddag gaan zitten omdat ik gisteravond op het ijs ben gevallen! Ja je leest het goed ik bleef met m'n schaats in een gat hangen en daar ging ik, met m'n hele gewicht op m'n knie, dus nu heb ik daar best last van..vooral met traplopen! Effe rustig aan doen dan zal het wel weer over gaan, dat zeg je natuurlijk heel makkelijk, maar ja, de praktijk is vaak anders..
Maar ik had vanmorgen goede hulp!

3 opmerkingen:

  1. Leuk, die creaties! Ik ben daar niet zo handig in, maar vind het heel leuk om te zien.
    Ik maak graag kaarten. Ook wel van hergebruikte kaarten. Je mag de dokter wel naar je knie laten kijken hoor. Anders heb je er misschien altijd last van.
    Groetjes, Jannie.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk zo'n hartje! Die 3 op een rij is ook heel leuk, maar dat kost inderdaad wat meer tijd voor kinderen.
    Wat naar dat je zo gevallen bent! Hou het maar in de gaten!
    Je hebt een leuke blog!

    Groetjes van Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oef, dat zal niet meevallen voor jou, verplicht rustig aan doen! Maar leuk, dit hartje, en dat zal wel goed te doen zijn door de leerlingen. En mag ik die hulp van jou ook es lenen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen