woensdag 30 januari 2013

Onze Slaapkamer .....

 De Slaapkamer is eigenlijk hetzelfde als het oude huis , maar een verschil, hij is mega lang ! De linnenkast moet ik nog schilderen , dus de andere kant van de slaapkamer komt een andere keer op de foto !
De kleur op de muur is Stony Ground van Farrow & Ball , mijn favotiet. De gordijnen zijn van Rivera Maison , in de opruiming een keer op de kop getikt en nu komen ze goed van pas .
Het bedschot is van ons oude bed wat we gewoon gesloopt hebben ! En natuurlijk geschilderd........
Het mooie quilt wat ik al jaren heb is van Clayr & Eef ,  en is nog steeds te koop . s'Winters heerlijk warm voor je voeten ..

1 opmerking:

  1. Wat grappig, ik ontdek net je blog en zit gezellig te kijken. Zie ik oppeens deze foto's van 'mijn'slaapkamer. Het zelfde bed, ook geverfd maar dan nog met voeteneind, dezelfde nachtkastjes Het raam op dezelfde plaats, dezelfde gordijnen ook 2 lijstjes boven het bed.
    Echt grappig!
    groetjes Andrea

    BeantwoordenVerwijderen