donderdag 8 november 2012

Oude koffers .......

 Deze prachtige koffers kwam ik vanmorgen tegen in een winkeltje bij ons op het dorp . Ik kon ze niet uit mijn hoofd zetten , en ben ze vanmiddag gaan halen voor de auto's van zoontje lief .... Hij was er super blij mee , mijn man misschien iets minder , ik heb hem alvast door de telefoon verteld dat ik geld had uitgegeven .....! Zijn ze niet mooi ? , Een echte blikvanger , en heerlijk opgeruimd .
Hebben jullie ook al weer de kriebels om je home in de winter stijl te maken ? Zaterdag ben ik aangestoken door de Tast of Winter bij de Violier . Echt prachtig en je loopt daar echt te watertanden ....! Thuis gekomen alvast de schaatsen maar opgezocht en bij de schouw gelegd . Het begin is er ...
Zoals ik jullie eerder vertelde hebben wij ons droomhuis gekocht , nu wachten we al weken op de financiele goedkeuring , ze hebben nu eindelijk onze papierwinkel opgepakt ( zo veel wachtende voor u ) en zijn nu al 2 dagen bezig met uitzoeken etc.. we hebben deze dagen niets gehoord over ontbrekende papieren ofzo, dus.... nu wordt het echt spannend !

5 opmerkingen:

  1. spannend! Heerlijk he om het huis om te toveren in de warme winterse sferen...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nou, Esther, hopelijk hebben we morgen een dubbele reden voor een etentje!!! En leuk, die koffers!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je koffers zijn prachtig, ik geniet er ook van om weer lekker te rommelen in huis en helemaal als we richting de kerst gaan.

    Groetjes Yvonne
    ps ik zal voor jullie duimen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het zijn heel erg mooi koffers! je moet er wel de ruimte voor hebben om ze neer te leggen ( ze zijn toch voor sier hè?).

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Handig he? die koffers, ik heb ze ook. Maar ik heb ze wit geverft met de grondverf van action. Onze jongste zoon heeft er zijn lego in en in de andere koffers zit gewoon speelgoed.
    Het staat zo leuk ook! Ik vind je schaatsjes heel superleuk hoor, echt een winters tafereeltje..

    BeantwoordenVerwijderen