vrijdag 12 oktober 2012

Romantische brocante Tas........

 Vandaag druk aan het knutselen geweest , deze stof heb ik bij de stoffenwinkel vandaan en bestaat allemaal uit verschillende stofjes . Daardoor is de voorkant van de tas anders als de achterkant ! De hartjes heb ik er zelf los aan gemaakt en het vierkantje opgevrolijkt met een bloemen stofje ....!
 Het is de bedoeling dat dit mijn sport tas wordt ..... maar toen ik hem afhad vond ik het eigenlijk een beetje zonde . Dus wie weet krijgt hij een andere bestemming !
 Klein schilderijtje als detail .
En het roze hartje heb ik bestempeld, en de blaadjes van de bloem geborduurd, en natuurlijk een bloemetje gehaakt !

6 opmerkingen:

  1. Wat een mooie combinatie, helemaal mijn kleuren!
    Leuk met die details.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat is het een leuke tas geworden, dat wordt dan chique sporten.
    Ik heb dezelfde stof ook gebruikt voor een tas, ik vind de kleuren echt prachtig. Kijk maar even op mijn blog als je het leuk vindt, mijn tas is weer heel anders geworden dan die van jouw.

    Groetjes Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh, mooi!!! Dat is een op en top vrouwelijke tas, inderdaad te mooi om je gympies in te stoppen hoor! Hier hoor je gezellig de stad mee in te gaan en leuke dingen te kopen voor je huis!
    Supermooi gemaakt!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige tas Esther! Erg leuk ook de freubeltjes erbij. Weet je inmiddels al waar je hem wèl voor gaat gebruiken?

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Geweldig, daar ben je vast wel een poos mee bezig geweest. Zo'n tas hang je niet in de voorraadkast, maar vol in het zicht!

    BeantwoordenVerwijderen