vrijdag 14 september 2012

Gehaakte roos op tasje...

 Van de week gezellig een avondje aan het prutsen geweest met mijn vriendin. Dit leuke tasje gemaakt en de gehaakte roos erop genaaid met de hand. Het patroon van de roos heb ik van internet afgehaald.. Als ik niks te doen heb ga ik lekker aan de haak, kopje thee erbij uit mijn pip theepot, die heb ik vorige week van mijn buurvrouw gekregen..!
 De prachtige roos van dichtbij.
Van wat stoffen hartjes en een stok, een leuke mobiel gemaakt, heerlijk al dat gepruts..

2 opmerkingen:

  1. Wat een leuke tas!!! En vooral dat gehaakte bloemetje erop. Lekker creatief bezig. Ook de hartjes zijn leuk, op zo'n stronkje. Goed weekend en groetjes,
    Hannie.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Weer eens gekeken wat er alzo gemaakt is. Heel leuk en mooi. Schattig tasje ook. Ik ben niet zo handig hoor. Ben baby sokjes aan het breien,en sokken voor de kleinkinderen, als ze hier zijn.Die kunnen ze over hun sokken doen. In de winter vind ik het parket koud.
    groetjes, Jannie.

    BeantwoordenVerwijderen