dinsdag 5 juni 2012

Opgeknapt...

 Eindelijk is het er toch van gekomen om een foto van het kastje te maken wat ik heb gered van het grof vuil! Het kastje is niet meer te herkennen, de planken waren fel roze, de achterkant blauw en de rest...! Ik heb even staan dubben of ik er wel aan zou beginnnen! Maar toch gedaan en hier is tie!
 Zaterdag naar een rommelmarkt geweest, heb ik van allerlei leuk spulletjes mee genomen, voor nog geen euro.. Dit bloempotje was geel, een likje saus doet wonderen...!
En deze mooie schattige kop & schotels... Heerlijk die kleurtjes! (voor niks!)

3 opmerkingen:

  1. Wat een prachtig kastje Esther!!! En dat stond bij het grof vuil?
    Vandaar dat je heel poosje niet op blogland was. Wat een klus... Maar resultaat mag er zeker zijn.
    Ook je spulletjes zijn er mooi. Servies....schitterend, en pot mooi. Heerlijk hè, zo snuffelen en voor weinig geld iets kopen.
    Geniet ervan! Groetjes Hannie.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig, Esther, hoe krijg je het weer gevonden!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je hebt zo wel heel veel eer van al dat werk wat je er ingestoken hebt, heel leuk!
    serviesje ook schattig met de roze bloemetjes, zit zelf helemaal in dat sfeertje op het moment.
    Groetjes Jessica
    PS: ik ben nog wel benieuwd wat voor soort verf jij gebruikt...

    BeantwoordenVerwijderen