maandag 14 mei 2012

Van alles...



Hebben jullie ook zo'n heerlijke moederdag gehad? Een dag van verwend worden en niks doen!
Vanmiddag kreeg ik deze mooie bos fluitekruid van m'n dochters, die hadden ze geplukt omdat ze weten dat ik er zo van hou.. Ik had voor moederdag ook al een mooie bos gekregen.. maar deze puur natuur bos doet voor mij niet onder voor de ander.

Vanmidag deze tas afgemaakt! Een heel gepruts maar wel super gelukt, al zeg ik het zelf.. Inspiratie opgedaan uit Eline's huis boek!

En dit mooie kop met schoteltje scoorde ik bij de oude kassa, ik kon hem niet laten staan! En het geld gaat ook nog naar het goede doel..

2 opmerkingen:

  1. De tas is heel leuk gedaan!
    En leuk dat je zo verwend bent, ik heb 2 kleine schattige zwarte lijstjes met gouden bewerking gekregen van Claire&Eef, haha waar zouden die vandaan komen?! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig, Esther, die tas!!! En wat een lieve dochters heb je met hun bos fluitekruid...

    BeantwoordenVerwijderen