woensdag 18 april 2012

Olijfboompje.....

Gisteren naar de markt geweest, kwam ik daar dit schattige boompje tegen, kon hem niet laten staan, voor het geld al helemaal niet! Hij staat nu gezellig naast de bank op een tafeltje. ( alleen nog een kleinere mand opsnorren.)
Zaterdag had ik geraniums gekocht, ik dacht laat ik nu is geen wit doen, maar roze... Het hele weekend tegen die roze dingen aangekeken, en vandaag toch witte gehaald, en nu dacht ik, ja nu is het weer goed, gek he, Ze staan in de vensterbank want ze doen het binnen altijd zo mooi, als je ze goed verzorgd staan ze er wel tot oktober! Nu staan de roze geraniums bij de dames op de kamer wat heel gezellig staat en ze zijn super trots! En een staat er in de gang op mijn naaimachine en daar staat tie ook super goed!

3 opmerkingen:

  1. Wat leuk, dat Olijfboompje. Waarom ook niet? Het staat gezellig. En ja, ik vind roze altijd wel leuk hoor. Maar als jij helemaal gek bent op wit, dan valt roze niet in de smaak. Nu toch een leuk plekje ervoor gevonden. Mooi trouwens, zo'n oude naaimachine. Uit de familie, of zelf gekocht?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi, Esther, dat olijfboompje. Bij ons heeft hij de hele winter binnen gestaan, dat ging prima. En die geraniums vind ik bij jou altijd zo prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen